Sunday, September 16, 2012

7 - EKSTRAKSiYON VE FERMANTASYON

İşte herşey burada başladı. Bu binada yetişip arkadaki binalara terfi ettim daha sonra.

Fermantasyon ve Ekstraksiyon binası girişi
Binanın alt katı. Son mamuller. Burada formenler Cevdet abi, İsmet abi falan vardı.  
Son mamul binası. Burada koca koca filitre amaçlı presten bezler çıkardı. Sol üstteki cam babamın odasıydı.
Son mamuller binası
1982'den kalma tabela. Sökmek istedim olmadı.
Son mamul binası. Yukarıda babamın odasının camı.
Bu da alt katta son mamullerin tartılmaya geldiğimiz diğer taraf. Sağ üstteki cam babamın odası.
Yukarıya çıkıyorum.
Merdivenlerden aşağıdan yukarıya doğru bakıyorum
Babamın odası. Sağda ve solda aslında pencereler vardı ama kapatmışlar sonradan.
Babamın penceresinden ön bahçe.
Üst kata çıktım. Tuncay Amca'nın odası.
Fermantasyon Labaratuvarı. 
Fermantasyon katını diğer tarafı. Son mamulün üst katı.
Üstkattan ağaıya bakış sanki Tuncay amca alt katta babama sesleniyormuş gibi geldi.
Binanın yıkılan fermantasyon tarafından yani arka cepheden görünüşü.

No comments:

Post a Comment